Ru UKR
Сила в єдності!
Разом переможемо!
Мирного неба!
Все буде Україна!
Русский военный корабль иди на#@й
Сила в єдності!
Разом переможемо!
Мирного неба!
Все буде Україна!
Русский военный корабль иди на#@й

Відгуки про страхові компанії України: чи варто їм вірити?

Коли потрібно вибрати надійну страхову компанію, на допомогу приходить інтернет. Тут можна зібрати максимальну кількість інформації про страховика. Одним із найпоширеніших критеріїв оцінки стали відгуки на різних сайтах. Але чи варто їм вірити?

Страхування в Україні в 2021 году: трохи цифр

Станом на кінець 2021 року на українському ринку в сегменті ризикового страхування (non-life insurers) працювало 142 компанії. Це означає, що за останні 12 місяців їхня кількість скоротилася на 48 СК. Регулятор цю ситуацію пояснює так: ринок залишили неактивні компанії та ті, що добровільно відмовилися від ліцензій.
Чисті доходи у сегменті non-life зросли на +15,3% рік до року. Валові надходження страхових платежів за дев'ять місяців 2021 року досягли 33,9 млрд грн, тоді як за аналогічний попередній період, за даними НБУ, було зібрано 29,4 млрд грн.
Виплати із ризикового страхування у третьому кварталі 2021-го збільшилися порівняно з другим кварталом. Отже, конкуренція за клієнтів на ринку триває. Про це свідчить ще один показник – негативний фінансовий результат. Сумарно 2021-го страховики згенерували його у розмірі 153 млн грн, тоді як у 2020-му ця сума склала 600 млн грн.
Аналізувати всю картину протягом року можна буде трохи пізніше, коли з'являться звіти з усіма фінансовими даними. Проте вже зараз варто відзначити, що у боротьбі за страхувальників ряд СК використовують не зовсім етичні методи. Про них поговоримо далі.

Відгуки як інструмент конкурентної боротьби

Одним із інструментів сучасного маркетингу є відгуки про компанію в Інтернеті. Проте, ефективними вони були дуже недовго. Незабаром після збільшення популярності такого способу впливати на імідж компаній, відгуки стали предметом заробітку та нечесної конкурентної боротьби. Зараз в інтернеті багато ресурсів, де за модерацію відгуків про страхову компанію потрібно платити. Цінова політика – від 6 000 грн на місяць. Поки компанія платить, може спілкуватися з тими, хто залишає відгуки, відповідати на них і пояснювати, чому виникла та чи інша ситуація.
При двосторонній комунікації стає ясно, хто зі сторін неправий і чи можна вірити написаному. А ось за відсутності оплати доступ до кабінету страховика відключають, і він уже не може брати участь у листуванні. Цим чудово користувалися і продовжують користуватися деякі інші СК. Фрілансери або агентства контенту за окрему оплату (причому досить невелику) на їхнє замовлення пишуть багато однотипних негативних відгуків про конкурентів. І тоді компанії, яку ось так атакують, доводиться вирішувати — платити ресурсам і показувати в листуванні неправдивість написаного або ігнорувати. Проблема ускладнюється тим, що подібних ресурсів багато, і на всіх розміщують ті самі відгуки (оплачені один раз).
Виведення з ринку страховиків 2022-го, швидше за все, продовжиться. Регулятор планує залишити лише надійні та платоспроможні компанії. Але це не означає, що маніпуляції із відгуками припиняться.
Виникає цілком закономірне питання: «Як тоді перевірити страхову компанію і переконатися, чи виконає вона взяті він зобов'язання?».

Насамперед, звертайте увагу на наступні моменти:

  • як довго страховик працює на ринку;
  • чи є у нього всі дозвільні документи та ліцензії на ті види страхування, за якими продає поліси;
  • скільки виплат (у кількості та сумі) вже здійснив, причому у встановлений законом термін;
  • наскільки добре веде комунікацію з клієнтом під час першого звернення;
  • чи є цілодобова підтримка клієнтів та медичний асистанс (для туристичного страхування);
  • чи є на сайті у відкритому доступі фінансові та інші документи про діяльність СК.
  • звертайте увагу на відгуки в офіційних джерелах, такі як сайт компанії, Google, Facebook, тобто джерела, де компанія вестиме діалог з клієнтом і може пояснити ту чи іншу ситуацію.

Плануючи забезпечити страховий захист собі та своїм близьким, не завжди варто сліпо довіряти чужій думці. Ситуації у клієнтів бувають різні, крім того, відрізнити неправдиві відгуки від реальних щороку стає все складніше. Складайте своє резюме про страхову компанію та орієнтуйтесь на здорові аргументи, а не вирвані з контексту неперевірені дані.

 

 

All articles:

Що робити, якщо винуватець втік з місця ДТП | СК Oneclick 2022.7.12 Що робити, якщо винуватець втік з місця ДТП | СК Oneclick Які пільги є при оформленні поліса ОСЦПВ | СК Oneclick 2022.7.6 Які пільги є при оформленні поліса ОСЦПВ | СК Oneclick Де і як оформити страховку для візи? | СК Oneclick 2022.6.25 Де і як оформити страховку для візи? | СК Oneclick ОСЦПВ онлайн - дешевше ніж в офісі чи ні? | СК Oneclick 2022.6.9 ОСЦПВ онлайн - дешевше ніж в офісі чи ні? | СК Oneclick Де можна оформити страховку для виїзду за кордон? | СК Oneclick 2022.6.1 Де можна оформити страховку для виїзду за кордон? | СК Oneclick Кому потрібна туристична страховка для в'їзду в Україну | СК Oneclick 2022.2.21 Кому потрібна туристична страховка для в'їзду в Україну | СК Oneclick Відгуки про страхові компанії України: чи варто їм вірити? 2022.2.16 Відгуки про страхові компанії України: чи варто їм вірити? Яку страховку вибрати для авто | Де застрахувати авто 2022.2.10 Яку страховку вибрати для авто | Де застрахувати авто Дії туриста при настанні страхового випадку | СК Oneclick 2022.2.4 Дії туриста при настанні страхового випадку | СК Oneclick Розрахунок зносу автомобіля по ОСЦПВ | СК Oneclick 2022.1.30 Розрахунок зносу автомобіля по ОСЦПВ | СК Oneclick Туристична страховка для активного відпочинку | СК Oneclick 2022.1.28 Туристична страховка для активного відпочинку | СК Oneclick Навіщо потрібна туристична страховка туристу | СК Oneclick 2022.1.25 Навіщо потрібна туристична страховка туристу | СК Oneclick