Full name:
Abbreviated name:
Identification code:
EDRPOU code 13934129
Location:
36000, Poltava region, Poltava, st. Pushkin, 47
OneClick has no offices and works only online. For communication with us, you can use the contact information indicated on the website.
Contact phone numbers: +38(044)-377-72-06; +38(093)-170-55-86
Email address: INFO@ONECLICK.CO.UA
List of own websites: ONECLICK.UA
ПрАТ "СК "ВАН КЛІК" провадить страхову діяльність у формі добровільного та обов’язкового страхування на підставі виданих ПрАТ «ВАН КЛІК» ЛІЦЕНЗІЙ на здійснення добровільних та обов’язкових видів страхування.
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035372
№ з/п | Surname, name, patronymic of the person | Post held |
---|---|---|
1 | Пыж Надежда Михайловна | CEO |
2 | Явтушенко Юрий Алексеевич | Chairman of the Supervisory Board |
Зображення позначень, які є об’єктом торговельної марки | Свідоцтво про реєстрацію/Заявка на торгівельну марку (знак для товарів та послуг) |
---|---|
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Свідоцтво на знак для товарі і послуг №268771 |
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням: https://kis.bank.gov.ua/
National Bank of Ukraine
Address: 01601, Kiev, st. Institutskaya, 9
A mailbox for receiving documents in paper form is installed at the address: Kiev, st. Institutskaya, 11-b
Phone number: 0800505240
E-mail: nbu@bank.gov.ua
State Service of Ukraine for food safety and consumer protection
01001, Kiev, st. B. Grinchenko, 1
phone: (044) -279-12-70
Усі спори, що виникають із договору страхування між ПрАТ «СК «ВАН КЛІК» та Клієнтом (Страхувальником), вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у порядку, встановленом чинним законодавством України.
Клієнт має право на звернення:
1) до ПрАТ «СК «ВАН КЛІК»:
2) до Національного банку України:
Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому (електронному) вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».
Інформацію про основні показники своєї діяльності можна перевірити на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ:
https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#6