Повне найменування:
Скорочене найменування:
Ідентифікаційний код:
Код ЄДРПОУ 13934129
Місцезнаходження:
36000, Полтавська обл., М Полтава, вул. Пушкіна, буд. 47
Компанія OneClick не має офісів і працює лише в Інтернеті. Для зв'язку з нами ви можете використовувати контактні дані, вказані на сайті.
Контактні телефони: +38(044)-377-72-06; +38(093)-170-55-86
Адреса ел. пошти: INFO@ONECLICK.CO.UA
Перелік власних веб-сайтів: ONECLICK.UA
ПрАТ "СК "ВАН КЛІК" провадить страхову діяльність у формі добровільного та обов’язкового страхування на підставі виданих ПрАТ «ВАН КЛІК» ЛІЦЕНЗІЙ на здійснення добровільних та обов’язкових видів страхування.
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035372
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові особи | Займана посада |
---|---|---|
1 | Пиж Надія Михайлівна | Генеральний директор |
2 | Явтушенко Юрій Олексійович | Член Наглядової ради |
Зображення позначень, які є об’єктом торговельної марки | Свідоцтво про реєстрацію/Заявка на торгівельну марку (знак для товарів та послуг) |
---|---|
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Свідоцтво на знак для товарі і послуг №268771 |
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням: https://kis.bank.gov.ua/
Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9
Ящик для прийому документів в паперовому вигляді встановлена за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б
Телефон: 0800505240
E-mail: nbu@bank.gov.ua
Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів
01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон: (044) -279-12-70
Усі спори, що виникають із договору страхування між ПрАТ «СК «ВАН КЛІК» та Клієнтом (Страхувальником), вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у порядку, встановленом чинним законодавством України.
Клієнт має право на звернення:
1) до ПрАТ «СК «ВАН КЛІК»:
2) до Національного банку України:
Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому (електронному) вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».
Інформацію про основні показники своєї діяльності можна перевірити на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ:
https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#6